......en weer 'n 'lading' shirts erbij!

20-11-2014 20:31

De afgelopen tijd heb ik helaas geen tijd gehad om mijn website te beheren. Jammer, maar het mooie is wel dat ik nu meerdere nieuwe shirts tegelijk kan toevoegen aan m'n website. Van de shirts die ik de afgelopen maanden heb aangeschaft zijn er enkele het noemen zeker waard:

  • Ik heb het (andere) matchprepared shirt van Tyton van de 'Te leen' - wedstrijd op 20 oktober 2012 tegen Willem II weten te bemachtigen. Hoogstwaarschijnlijk nooit gedragen door 'Titi', maar wel een uniek shirt omdat er maar één van is gedrukt.
  • Een ander keepersshirt dat ik op de kop heb weten te tikken is een wedstrijdgedragen shirt van Stanley Menzo uit het seizoen 1995/ '96. Als ik aan Menzo bij PSV denk, denk ik eigenlijk alleen aan een gedenkwaardige Sinterklaasavond in 1995 waarin Menzo met een katachtige reflex de nul houdt 'uit' tegen Werder Bremen. na de 2-1 in Eindhoven bekert PSV door naar de kwartfinale....
  • Daarnaast heb ik ook een wedstrijdgedragen shirt van Kasper Bogelund aangekocht....een stille, maar onderschatte kracht, die stiekem toch bijna 100 wedstrijden in het PSV-shirt heeft gespeeld.
  • Van een oud lid van de technische staf, Erik ten Hag heb ik twee trainingsshirts weten te regelen.
    Ook een stille, onderschatte kracht. Inmiddels trainer van de jeugd van Bayern München.